Bravo Tours

Ferier er oaser i livet, hvor vi nyder hinanden, slapper af og oplever. Vi lader op til hverdagen, og vi mærker for alvor, at vi lever. Året rundt drømmer vi om sommer – om solens nærende stråler, et svalende havbad, kulinariske og kulturelle oplevelser, en kold forfriskning i skyggen og en god bog i liggestolen. Hos Bravo Tours sætter vi en ære i at gøre vores allerbedste for, at du får dine rejsedrømme opfyldt. Derfor har vi branchens mest trofaste og glade gæster, som vælger at rejse med Bravo Tours igen og igen.

Vores daglige mission er netop at have glade og tilfredse gæster. Det gælder, når du med stor forventning bestiller din rejse, når du sidder i flyveren med sommerfugle i maven, og til du igen lander i Danmark med kufferten fuld af spændende oplevelser og fuldt opladede batterier. Vi står klar på vores danske kontorer og på alle destinationerne til at hjælpe dig med at få fuld udbytte af din ønskeferie.

Bravo Tours er ferie på dansk. På vores destinationer finder du kun dansktalende rejeledere, der er klar til at give dig oplevelser, der er til at forstå. Mere end 120 danske veluddannede rejseledere er året rundt klar til at hjælpe vores gæster med spørgsmål og svar. Vi arrangerer spændende udflugter, lækre middage og mindeværdige oplevelser. Vi guider dig hen til den lille hyggelige restaurant, den skønne badestrand eller det lokale marked – kort sagt alt det ekstra, der gør din ferie til en fantastisk oplevelse.

Bravo Tours er Danmarks største udbyder af golfrejser – og samarbejder naturligvis med Hammel Golf Klub

Samarbejdet mellem Bravo Tours og Hammel Golf Klub er en “fire-trins-raket”

1. Der arrangeres en foredrag- og inspirationsaften (afholdt 2. marts 2016 – 81 deltagere)
  2. HGK / Bravo Tours Klub tur til spændende destination (Islantilla Golf Resort 5. – 12. november – 20 tilmeldt pt.)
  3. Bravo Tours Match (afviklet 9. oktober 2016 med 90 deltagere)
  4. Sidst men absolut ikke mindst. For hver Bravo Tours Golf rejser HGK medlemmer køber i 2016 yder Bravo Tours et beløb til HGK. Startende ved kr. 100 pr rejse, og op til kr. 200 pr rejse, afhængig af antal – så BESTIL DIN NÆSTE GOLFREJSE HOS BRAVO TOURS og støt HGK

Bravo Tours
Dalgas Plads 16